الزام به تنظیم سند رسمی ملک مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری

    چناچه ملکی دارای سند رسمی باشد و فروشنده به هردلیل از انتقال سند رسمی بنام خریدار امتناع ورزد خریدار می تواند با گرفتن یک وکیل با تجربه متخصص املاک دادخواست الزام به تنظیم سندرسمی ملک را توسط وکیل ملکی ثبت دادخواست نموده و دادگاه نیز در صورت دفاع صحیح وکیل فروشنده را به تنظیم سند رسمی محکوم خواهد نمود.

در صورتیکه فروشنده بعد از صدور دادنامه قطعیت یافته و اجراییه الزام به تنظیم سند رسمی انتقال ملک موضوع مبایعه نامه از حضور در دفترخانه امتناع ورزد به درخواست وکیل نماینده اجرای احکام در دفتر خانه به جای فروشنده امضاء نموده و سند رسمی به خریدار بیع نامه انتقال می یابد.

الزام به تنظیم سند رسمی ملک مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری
الزام به تنظیم سند رسمی ملک
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری

در صورتیکه وکیل باتجربه ای داشته باشید فرایند دادرسی این پرونده ۷ تا۱۱ماه زمانبر خواهد بود.

الزام به تنظیم سند رسمی ملک

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل ملکی 

۱۲۱ ۶۱ ۶۱ ۰۹۱۲

با توجه به حساسیت و تخصصی بودن پرونده های ملکی و اینکه یک اقدام اشتباه ممکن است الی الابد حق شمارا ضایع نماید اکیدا توصیه می کنیم بدون گرفتن یک وکیل متخصص ملکی ابدا اقدامی نفرموده و حتما پرونده تان را به یک وکیل ملکی بسپارید.

دفتر وکالت ما با ۳۰سال سابقه در امور ملکی و انبوهی از پرونده های موفق در سالیان گذشته می تواند وکالت شمارا بعنوان وکیل پرونده شمابرعهده گرفته و حکم محکومیت را  اخذ و شمارا از استیصال نجات بخشد.

مشاوره حقوقی در دفتر وکالت ما با وکیل رایگان بوده و حق الوکاله بصورت اقساطی و حتی در صورت داشتن ضمانت نامه بعد از موفقیت در پرونده از شما اخذ خواهد شد.

شرایط و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده الزام به تنظیم سند رسمی :

۱-مبایعه نامه که به امضای مالک رسیده باشد ویا مبایعه نامه های زنجیره ای مع الواسطه که به امضای مالک ختم شده باشد.

۲-گواهی عدم حضور فروشنده در دفترخانه

۳-مورد معامله دررهن یا بازداشت نباشد.

۴-مشخصات و پلاک ثبتی بصورت دقیق در مبایعه نامه قید شده باشد و اصلی و فرعی آن مشخص باشد.

۵-استعلام ثبتی مالکیت خوانده را تایید نماید.

۶-انتقال سند رسمی و حضور در دفترخانه مشروط به شرطی که تحقق نیافته نباشد.

۷-سایر موارد که با مشاوره حضوری با وکیل قابل بررسی می باشد.

الزام به تنظیم سند رسمی ملک مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری
الزام به تنظیم سند رسمی ملک
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری

جهت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل با شماره ۰۹۱۲۲۳۰۲۳۰۲تماس حاصل فرموده و هماهنگی فرمایید.

هزینه دادرسی تقدیم دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی معادل ۵/۳درصد ارزش منطقه ای ملک می باشد که در هنگام ثبت دادخواست می بایست به حساب قوه قضاییه واریز گردد. حق الوکاله این پرونده نیز در مرحله دادرسی بصورت اقساطی و متناسب با وضعیت مالی تان از شما دریافت خواهد گردید.

مشاوره حقوقی رایگان با یک وکیل مجرب وبا نفوذ و با سابقه با قرارداد وکالت تضمینی منافع شماراتامین نموده و زندگی تان را از فروپاشی نجات خواهد داد.

نمونه دادخواست یا نمونه دادنامه الزام به تنظیم سند رسمی با حضور در دفتروکالت ماقابل رویت می باشد. این دادخواست لازم است توسط وکیل ملکی انجام و پیگیری توسط وکیل با سابقه که دارای تجارب متعددی در پرونده های الزام به تنظیم سند رسمی انتقال باشد انجام گردد.

پرونده ها و اختلافات ملکی دارای حساسیت ویژه ای بوده و کوچکترین اشتباهی حق شما را ضایع خواهد نمود و بیاد داشته باشید اگر یکبار شکست بخورید برای همیشه حقتان از بین خواهد رفت چراکه درسیستم قضایی ایران طرح هر موضوع تنها یکبار قابل انجام است و دادخواست مجددهمان موضوع اعتبار امرمختومه محسوب گردیده و رسیدگی نخواهد گردید.

شایسته است درزمان تنظیم مبایعه نامه سندرسمی را ملاحظه نمود و احراز نمایید که فروشنده مالک ثبتی ملک بوده ویا اینکه حداقل مع الواسطه از مالک اصلی بیع نامه داشته و باصطلاح سلسله ایادی مبایع نامه ها صحیح باشد.

الزام به تنظیم سند رسمی ملک مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری
الزام به تنظیم سند رسمی ملک
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری

حضور وکیل باتجربه در پرونده و از هنگام ثبت دادخواست الزام به تنظیم سندرسمی انتقال با سرعت و دقت شمارابه اهدافتان رسانده و از صرف وقت و هزینه اضافی شمارا می رهاند.

نشانی دفتر وکالت :تهران –میدان فردوسی- نرسیده به استاد نجات اللهی –ک نیایی –پ۱/۷دفتروکالت

مابصورت تضمینی آماده قبول وکالت پرونده های شما از سراسر کشور میباشیم. وکیل تضمینی با حق الوکاله متناسب و سرعت و دقت خصیصه کار ماست !

ما بصورت تضمینی مطالبه ثمن معامله به نرخ روز مطالبه ثمن معامله فضولی مطالبه ثمن معامله با خسارت تاخیر تادیه استردادثمن معامله به قیمت روز مستحق للغیر بودن معامله مبایعه نامه بیع-اظهارنامه مطالبه ثمن معامله و مبایعه نامه استنکاف فروشنده از انتقال سندرسمی مالکیت نمونه دادخواست نمونه دادنامه الزام به تنظیم سندرسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
آدرس